Estepona, montemayor 1 Estepona, montemayor 2

Een 3 slaapkamer penthouse tegenover de jachthaven van Estepona
Complex Puerto Alto
__________________________________

Mooi, rustig complex van hoge standing met prachtige tuinen en 2 zwembaden. Slechts 500 meter vanaf het strand en 200 meter naar de jachthaven. Op loopafstand van het centrum.

Slaapkamer: 3
Badkamer: 3
Personen: 6
3de Verdieping met lift
Airco & verwarming: ja
Bad/strandlakens: te huur !
Broodrooser: ja
Sappers: nee
Stofzuiger: ja
Strijkplank & strijkijzer: ja
Supermarkt superSol tegenover het complex
Supermarkt superCOR in de jachthaven
Terras van 60 m&sup2 op het zuiden
Zeezicht: ja
Zonwering: nee
Zwembad: 2 met ligbedden

Rond het hoogst gelegen zwembad is er ook WI-FI

Afstanden en tijden lopend volgens Google maps:
Boulevard en Playa de la Rada: 500 m / 6 minuten
Strand Playa del Cristo: 900 m / 11 minuten
Jachthaven: 200 m / 2 minuten
Oude stadscentrum en VVV: 1,4 km / 18 minuten

Dit penthouse heeft 2 verdiepingen. Er zijn 3 dubbele slaapkamers (waarvan 1 op de benedenverdieping) voorzien van beddengoed en 3 badkamers (2 ensuite) compleet met handdoeken. De grote keuken is goed ingericht. De woonkamer met eethoek heeft tv met satelliet Astra. Er is airco en verwarming apart instelbaar in de huiskamer en slaapkamers. Er is een enorm groot terras. Het bevindt zich op de 5de verdieping met lift. Er is buiten het complex genoeg parkeerruimte. Het is een rustige urbanisatie, op loopafstand van de jachthaven, het strand en het oude centrum. Huur minimaal 1 week.

Estepona, Puerto Alto, PA V 24, het terras

De derde badkamer

Estepona, Puerto Alto, zwembad
Het zwembad

Informatie of reserveren !

Terug naar appartementen met 3 slaapkamers !

Meer reacties in het gastenboek !

Babybedje, kinderstoel en meer te huur !

Meeting point !

Strandlakens te huur !

Plattegrond van Estepona !

Mobile WI-FI te huur !

Informatie & foto's Puerto Alto !

Taxi naar Estepona !

Familie van B. uit Buitenkaag van 16-09-2014 tot 30-09-2014
Bij aankomst  stond Johanna ons al op te wachten op de afgesproken locatie, zij heeft ons uitgebreide info gegeven over Estepona . Het appartement is uitstekend ,grote slaapkamers, mooi balkon en een heerlijke loungeset. Enig minpunt is dat het boven aan een steile helling ligt, om de helling op te lopen is even wennen. Wel een mooi uitzicht op de haven. Estepona heeft genoeg goede restaurantjes met redelijke prijzen en voor ieder wat wils, tapas, vis, enz. En allemaal op loopafstand. Wij hebben het prima naar ons zin gehad, een echte aanrader.

The O. Family from Helensburgh, Scotland from 05-07-2014 till 15-07-2014
We used Montemayor Holidayrentals for our lovely stay in Estepona. We stayed in Puerto Alto penthouse apartment PA24, we were met by Johanna who showed us round. The apartment was fabulous, huge space with the 3 bedrooms, and the huge terrace balcony with the most beautiful view of the sea was so nice.
I would recommend Montemayor Holidayrentals, they were efficient and most helpful, and Estepona itself is a nice spanish resort with lots of restaurants within walking distance of the apartment complex.
Thank you again.

D. & I. V. uit Delft van 25-07-2013 tot 17-08-2013
Na een goede reis naar Nederland zijn we weer thuis aangekomen.
Dit jaar voor de derde keer via jullie een huis gehuurd, dit jaar weer PAV24, het was weer thuiskomen in Estepona vooral door jullie gezellige ontvangst. Het huis was en is nog steeds super mooi en compleet ingericht en nog steeds de mooie uitzichten op de diverse terrassen. We waren er dit jaar bijna drie en halve week (waarvan 1 week met kinderen). Nog steeds vinden we het hier erg gezellig en ontdekken we (samen met jullie) weer nieuwe tentjes. La Pampa was heerlijk, Robbies moet je een keer meemaken, La medora aan het strand heerlijk gegeten, El Patio ook heerlijk gegeten. De straatjes in de stad zijn mooi opgeknapt en heel gezellig geworden met alle kleuren bloempotten. De rondleiding van Shonia, de vissersvrouw was ook leuk en leerzaam, volgende keer met de boot mee. En ook de optocht in de stad was leuk om eens mee te maken. Het was lief dat jullie ons van, vanmorgen vroeg nog even kwamen uitzwaaien, nogmaals bedankt voor de gezelligheid en we komen zeker terug, want jullie service is nog steeds top en van grote klasse die je zelfs bij grote reisorganisaties niet meemaakt.

Van 21 t/m 29 december 2012 hebben wij, zijnde 6 fietsvrienden, in Estepona een fietsvakantie gehouden. Het appartement lag op een heuvel, vlakbij de jachthaven van Estepona. Dit is een perfecte uitvalsbasis om als geoefenend fietser Andalusië te leren kennen. Vanuit Estepona, kan je zo het heuvelend binnenland te verkennen (zoals plaatsje Ronda), maar ook nog Marbella hebben wij per fiets verkend. Het appartement zelf was super, 3 ruime slaapkamers met elk een aparte badkamer, grote keuken & ruime woonkamer. Het terras was fantastisch: ruim, zicht op zee & plaats te over om te zitten en onze fietsen te plaatsen. We kwamen niets te kort ! Met dank aan Johanna die voor ons het vervoer regelde en tevens een goed Chinees restaurant buiten de stad wist aan te bevelen.
Vriendelijke groeten vanuit België

Familie van H. uit Beuningen van 10-08-2012 tot 24-08-2012
Van 10-8-2012 tot 24-08-2012 verbleven wij in Estepona in PA V 24. Onze verbazing was enorm toen we zagen wat een mooi appartement dit was. We verbleven daar met 6 volwassenen en 2 kinderen maar we hadden alle ruimte. Mooie grote slaapkamers met grote badkamers en een super luxe keuken en een enorm terras wat heel veilig is voor kleine kinderen. Ze konden er naar hartenlust spelen. Verder waren de zwembaden heel fijn, ook weer fijn voor kleine kinderen en omdat niet alles bezet was hadden we soms het zwembad voor ons zelf. Estepona zelf heel gezellig, ook zaten we vlak bij de haven met z'n barretjes en z'n eettentjes. Op de boulevard veel aandacht voor kinderen met heel veel speeltoestellen. Super leuk. Verder hebben we een heel hartelijk ontvangst gehad, Johanna stond ons op te wachten nadat de taxi, wat overigens ook heel goed geregeld was door Johanna, ons afgezet had. Ook de terugreis verliep, mede door Johanna, heel voorspoedig. Het appartement lag wel op een steile berg, wat wel een hele klim was, maar er waren wat maniertjes om de steile berg te omzeilen.
Al met al hebben we een super vakantie gehad en denken er met heimwee op terug. Complimenten voor Estepona Vakantiehuizen voor hun betrouwbare website en het super leuk contact en de verzorging.
Bedankt en mochten we terug gaan dan zeker via Johanna.

D. & I., L. & S., M. & T. uit Delft van 12-07-2012 tot 04-08-2012
Beste Johanna en Frans,
Voor de tweede keer een appartement gehuurd via Estepona Vakantiehuizen en dit jaar waren we met 6 personen in jullie appartement in Puerto Alto, het was eenstemmig een super vakantie.
Het "penthouse" appartement was zoals op de foto's, alles was aanwezig van wasmachine tot kaasschaaf en alles wat daartussen zit. Het grote balkon met zoveel zitplaatsen en mooie uitzichten, er was altijd wel een plekje in de zon of schaduw, voor ieder wat wils. Zonder te vragen kwamen er extra ligbedden</x> voor het het terras, extra handdoeken, badlakens en een extra sleutel en elke week schone bedden (opgemaakt en wel).
De SERVICE van Estepona Vakantiehuizen mag wel in hoofdletters worden geschreven, die is echt top, dat vind je nergens!
Zoals verwacht heeft iedereen het reuze naar zijn zin gehad en zich zeer goed vermaakt bij het zwembad, het strand, het stadje, de boulevard en de gezelligheid bij de haven (te zien vanaf het balkon).
Graag willen wij jullie hierbij nogmaals bedanken voor alle goede zorgen, de gezelligheid en de nieuwe eettentjes die we weer hebben geprobeerd dit jaar. Wij komen terug volgend jaar met of zonder (grote) kids om verder te genieten in Estepona.
Ook nog bedankt voor het snelle terugstorten van de borg. Zaterdagmiddag thuis en zaterdagavond de borg alweer teruggestort, over service gesproken.

Familie v.d. L. te Gouda van 20-05-2011 tot 27-05-2011
Beste Johanna en Walter.
Ons verblijf in het penthouse Puerto Alto nr 24 is ons uitstekend bevallen. De ruimtes zoals een grote keuken met alles erin wat we maar konden bedenken, een enorm terras, de slaapkamers met badkamers het was fantastisch. Op het terras 's morgens buiten ontbijten en 's avonds achter op het terras nog even lekker in de avondzon. De tuinen worden up to date gehouden en zien er prachtig uit als ook de zwembaden. Tijdens ons verblijf stond een aantal dagen redelijk wat wind hierdoor was het bij het zwembad kil. Het penthouse ligt hoog waardoor je een prachtig uitzicht heb op zee en de haven, een nadeel is dat je met b.v. boodschappen een redelijk steile helling moet nemen maar ach voor een paar euro's wordt je met een taxi gebracht.
We hebben ons vermaakt op diverse stranden waarbij vooral Playa del Cristo ons beviel. Het oude stadje Estepona is een lieflijk authentiek plaatsje met pleintjes, terrasjes enz. Ook een trip naar Gibraltar was leuker dan we verwachten, niet direct met de cabinebaan maar wel het stadje.
Ook danken we Johanna en Walter voor hun inzet om informatie te geven, wensen te verwezenlijken en kwamen afspraken na, heel wat beter dan, soms, bij grote verhuurorganisaties, hulde.

Familie G. te St. Jansteen van 17-08-2009 tot 31-08-2009
Hallo Johanna, leuk dat je nog even komt informeren, het zit er inderdaad helaas weer op en we zijn sinds verleden week maandag weer terug. Ik heb net nog even naar mijn afschrift gekeken en gezien dat de borg inderdaad is teruggestort, bedankt hiervoor.
Met de autohuur is alles echt prima verlopen, we werden aan het einde van de aankomsthal inderdaad opgewacht door een vertegenwoordiger van het autoverhuurbedrijf met een A4'je waarop mijn naam stond. Na afhandeling papierwerk is die man nog even met ons meegelopen naar een ander deel van de luchthaven waar onze auto's geparkeerd stonden. Het waren weliswaar geen nieuwe wagens maar ze waren beide absoluut in orde met een prima werkende airco! (heel belangrijk daar).
Verder een duidelijke reisbeschrijving van luchthaven naar Estepona alwaar een prima ontvangst door Walter die ons naar ons appartement heeft gebracht. Appartement was werkelijk schitterend en voldeed helemaal aan onze verwachting. Het terras was royaal met veel privacy, echt geweldig. Het eet- en lounge gedeelte lag van 's ochtends tot 's avonds in de schaduw, echt heerlijk na een dagje strand. Mooi uitzicht trouwens en een prima locatie. Het viel ons wel op dat het extreem rustig was, een groot deel van de appartementen stond leeg of was niet verhuurd waardoor we min of meer 2 privé zwembaden voor ons zelf hadden die inclusief de onderwaterverlichting ook de gehele avond tot onze beschikking stonden als we dat wilden. De rust had dus vele voordelen, nadeel was dat het voor onze 2 jongens van 14 en 16 jaar wel iets drukker had mogen zijn met wat meer leeftijdgenoten.
Een minpunt was dat de wasmachine kapot ging (geen monteur gezien ondanks twee eerdere beloftes waarna we na iets meer dan een week de sleutels hebben gekregen van een ander appartement even verderop om daar gebruik te kunnen maken van de machine).
Een verder ongemak was dat wij constateerden dat er een lek moest zitten in de separate badkamer boven op de overloop omdat we op een keer na gebruik een behoorlijk natte plek op het plafond in de woonkamer zagen ontstaan. Er moest op het plafond in de woonkamer op een gegeven moment zelfs een plasje zijn ontstaan want we hoorden het er gewoon op druppelen. Ik heb hier melding van gemaakt bij Walter, hij heeft het ter kennisgeving aangenomen maar is verder niet wezen kijken. Wij hebben vervolgens om extra schade te voorkomen maar besloten om die douche niet meer te gebruiken en een douche te delen.
Verder heeft er in een van de andere appartementen op de etage een soort van verbouwing plaatsgevonden wat gepaard ging met wat hak- en breekwerk maar aangezien we toch veel tijd hebben doorgebracht op het strand e.d. hebben we hier uiteindelijk ook niet zoveel last van gehad.
Al met al echt een prima vakantie met een heel prettig contact met jullie (Johanna & Walter, top!) en het is zeker een adres waar we in de toekomst nog eens gebruik van zullen maken, met vriendelijke groet

Puerto Alto, PA V 24, Estepona, Costa del Sol, Andalusië, Spanje
Voor meer informatie neem contact op met info@montemayor-holidayrental.com